Family Engagement Survey Reminder

 

We value your opinion so much that we are sending out a special reminder for you to complete the FCPS Family Engagement Survey.

 (See below for Spanish translated version.)

On March 24th, you received an FCPS Family Engagement Survey!

Please complete the survey letting us know how we are doing in the areas of

  • communicating,
  • providing you opportunities to partner,
  • developing positive relationships,
  • ensuring student success and more.

The information we learn from you will help us strengthen family engagement and continue fostering a Caring Culture throughout FCPS.

There are 3 ways you can complete the survey.

  1. Check your email for an invitation sent with a survey link from Dr. Scott Brabrand, Superintendent with subject line: FCPS Family Engagement Survey.
  2. Ask the front office staff for a paper survey. You can complete it right there on the spot.
  3. Complete the online survey using one of the school iPads or computers. The office staff would be happy to show you an available computer for you to complete the survey electronically at the school.

For a direct link to the survey click HERE

We honor your opinion and commitment to your child and our schools. We strive to make it a better place for ALL!

 

********************************

Spanish Translation:

Nosotros valoramos tanto su opinión que les estamos enviando un recordatorio especial para completar la Encuesta de FCPS para la Participación de la Familia.

 

El 24 de marzo, ustedes recibieron una Encuesta de FCPS para la Participación de la Familia. Por favor completen la encuesta para que nosotros sepamos cómo estamos desempeñando nuestro trabajo en las siguientes áreas:

  • la comunicación,
  • las oportunidades para colaborar que les ofrecemos,
  • el desarrollo de relaciones positivas,
  • la promesa del éxito estudiantíl, y otros temas más.

La información que nos brinden nos ayudará a fortalecer la participación de las familias y a seguir fomentando una cultura en la cual todos en FCPS nos preocupamos los unos por los otros.

Pueden escoger entre 3 opciones para completar la encuesta:

  1. Revisen su correo electrónico donde encontrarán una invitación del superintendente, Dr. Brabrand, con el asunto “FCPS Family Engagement Survey” y un enlace que los llevará a la encuesta.
  2. Pídanle al personal de la oficina principal en la escuela que les proporcionen una copia impresa de la encuesta. Ustedes la pueden completar en ese momento.
  3. Completen la encuesta en línea en una de las computadoras o iPads de la escuela. El personal de la oficina principal se complacerá en mostrarles la computadora donde pueden completar la encuesta electrónicamente.

Hagan clic AQUÍ para abrir la encuesta.

Nosotros apreciamos su opinión y su compromiso con sus hijos y con nuestras escuelas. ¡Nosotros nos esforzamos por crear un mejor ambiente para TODOS!